גירושין הם תהליך לא פשוט, לא מבחינה פרוצדורלית, לא מבחינה משפטית ולא מבחינה רגשית.

עורך דין טוב, מקצועי ונעים הליכות יכול לעשות את הכל קצת יותר קל. איך מוצאים עורך דין כזה? קבלו כמה כללים לבחירת עורך דין שייצג אתכם נאמנה בתהליך גירושין.

כך תמצאו עורך דין גירושין כלבבכם

1. אם יש לכם חבר טוב שהתגרש ממש לא מזמן, ושהיה מאוד מבסוט מעורך הדין שליווה אותו לאורך התהליך, אנחנו ממליצים קודם כל להתחיל בלהתייעץ עם אותו חבר. מעבר לכך שהוא יביע אמפתיה למצב שלכם ויבין אתכם באופן הכי אמיתי שיש, הוא גם יצייד אתכם בעצות טובות שיעזרו לכם לאורך הדרך ויסייעו לכם להגיע לעורך דין שהוא טוב בתחומו.

2. עורכי דין בתחום הגירושין נחלקים לשניים: הלוחמניים ואלו שמעדיפים לפתור את הבעיות בצורה כמה שיותר רכה ונעימה. בחרו את עורך הדין שלכם בהתאם לגישה המועדפת עליכם להתמודדות עם המצב. אנחנו ממליצים לכם ללכת דווקא על עורך דין שלא ישלהב את הרוחות, כי תהליך גירושין הוא מלכתחילה סיפור מורכב וחבל להוסיף שמן למדורה ולהפוך את הסיפור הזה למורכב ומסובך עוד יותר.

3. רצוי למצוא עורך דין שהוא גם טוען רבני ירושלים. אם תיק הגירושין שלכם יגיע בסופו של יום לבית הדין הרבני בדרך אל אישור הגט, חשוב שייצג אתכם אדם שמכיר היטב את התנהלות בתי הדין הרבניים, שיודע את כללי הפסקה ההלכתית ושאף מכיר את הדיינים. נכון שתיקים רבים מגיעים לבית המשפט ,ואז עורך דין לענייני גירושין ייתן לכם מענה בהחלט מספק, אבל במקרה שהתיק שלכם דווקא יגיע לרבנות, כדאי שתהיו "מכוסים" על ידי שתבחרו עורך דין שהוא גם טוען רבני.

4. בדקו בכמה תיקים טיפל עורך הדין או המשרד בראשו הוא עומד, כמה מורכבים התיקים בהם עסק וכמה הצלחות היו לו. ככל שהללו היו רבות יותר, אתם תחושו בטוחים יותר להפקיד את הצרכים שלכם בידיו.

5. פתחנו את המאמר בכך שעורך דין צריך להיות נעים הליכות ונסיים את המאמר באמירה הזו, כי תהליך גירושין הוא, כאמור, לא פשוט, ואתם תצטרכו לא רק תמיכה מקצועית אלא גם רגשית.

אנחנו לא מתכוונים לכך שעורך הדין צריך להפוך לפסיכולוג שלכם, אבל כן חשוב שיהיה לכם נעים לשוחח איתו ושתוכלו לדבר איתו בכנות ובפתיחות מבלי להרגיש צורך להסתיר או להגיד חצאי אמיתות.

דילוג לתוכן